Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 25 september 2008

Av Häxmamman med - 25 september 2008 20:17



 

Nu har jag äntligen knåpat ihop mönstret till baskern

min dotter fick posera idag, tycker att det blev en fin bild...


Klicka på bilderna så kommer ni till mönstret





Av Häxmamman med - 25 september 2008 19:53


Ofta säger man att man mycket otur eller oflyt eller vad man vill kalla det, min dotter kom hem en dag här i veckan och talade om att de skulle ha nån timme i skolan, rolig timme eller vad det kallas och en del hade tagit på sig att baka...


Min dotter valde något som jag inte kan tro att jag absolut inte kan baka, allt annat än just KLADDKAKA!!!


Jag själv är ingen älskare av just denna kaka, jag tycker den fastnar i gommen och smakar stark choklad...


Men så har jag min goa granne mitt emot som har gjort 2 kladdkakor, tack tack snälla granne...


Hoppas att du hittar nått som jag kan hjälpa dig med

Kram

Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards