Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Häxmamman med - 16 januari 2008 13:41


Kör en omgång till



Detta är ett kedjebrev som snurra runt bland bloggar, och nu startar jag den igen. Det är ju både roligt att ge och få presenter och därför så gillade jag denna idé. Nu vill jag starta denna roliga aktivitet igen.Vill du vara med så kopiera texten och lägg in på din blogg...

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Med andra ord så utlovar jag en handgjord present  gjord av mig till de tre första som svarar på det här inlägget. Presenten kommer att komma när ni minst anar men senast inom ett år från idag

Grundidén var att man ska skicka preset i tanken men det gör ni som ni vill, inget tvång då tappas det roliga bort. Lycka till och Grattis till er som hinner först

Du bör skriva med blogg, hemsida eller e-postadress så jag kan nå er för adress när present ska skickas...


Kram från Dockmamman

Av Häxmamman med - 16 januari 2008 13:24



Min granne har så ont i benen och jag stickade ett par knävärmare i ullgarn till henne så hoppas jag att det värmer gott.


Barne ska få gå över med dom till henne ikväll det är alltid roligt att överaska.


Jag ska försöka mig på med hälarna på mina apsockar ikväll medans jag ska försöka på med dessa dödskallestrumpor som jag hatar att göra. Jag har beställning på 9 par i olika storlekar, det är ett lite tillskott i kassan men det var inga roliga strumpor att sticka, jag får skylla mig själv som gjorde mönstret *Ler*


Som man bäddar får man ligga heter det


Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards