Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Häxmamman med - 16 april 2009 18:11

 


Hitt på nå säger Mammsen!

Ja det är ju inte så lätt när man skriver i någon annas blogg, men jag ska försöka.:)


Idag ska Mamma försöka att hitta sinn livsglädje igen, visst att familje betyder allt men det måste finnas något man brinner för också en passion som tex stickningen och lära sig tycka om sig själv. Tycker att hon ska älska sig själv.:)


Förra ECT:n har gjort Mamma mer förvirrad än vanligt, om hon nu kan vara mer förvirrad än vad hon är. Men det är en av många saker vi älskar henne för.

Imorgon åker jag dvs Loppido till Östersund och det första jag ska göra är att åka och krama om min Mamma och tänkte då krama om henne extra hårt ifrån er alla.


En riktigt trevlig helg/ Kram Häxmammans och Loppido



Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards