Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Häxmamman med - 19 februari 2008 19:45


Idag så känner jag en viss oro inför natten, om hur det ska gå att sova riktigt. Jag ska idag sluta med en medicin som faktiskt med kombination med den andra medicinen mot RLs har hjälpt fantastiskt mycket men man kan ju inte bara leva å medicin.




JO, är jag tvungen så kan man men jag måste pröva, jag måste stå ut många många dagar och nätter med att min RLS försämras och då vet jag att jag inte kommer att få sova.


Detta fenomen har jag haft sedan liten lder och inte förrän snart 3 år sedan fick jag medicin som har hjälpt mig ganska mycket men inte helt.


Det är väl inte så länge sedan det klassades som en sjukdom, det är många människor som har levat ett rent h..e..l..v..e..t..e p.g.a dessa myrkrypningar.


Men medicinen har även en baksida och det är att om man slutar med den så förväras RLS och det inger inte direkt ett hopp.



Men jag vet att jag har försökt att sluta med den här medicinen tidigare men det har bar inte gått, men nu SKA jag och då får jag väl gå ut och gå när inget annat hjälper.


Om det så är natt, kanske man på kuppen kan gå ner några kg för det skulle behövas verkligen det OCKSÅ.


Jag hoppas att jag klarar detta för som det kändes förut så ska man nästan gå och hoppa i älven för att slippa det, man kan inte sitta still, inte gå på bio eller sitta still i en bil, man kan inte sova, man ingenting till slut.


Men om jag bestämmer för att gå och vara i kyla så kanske det känns bättre i mina ben tills mina ben vant sig att inte ha medecin...




Jaja, man ska inte måla fan på väggen heter det ju *Ler*

Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards