Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Häxmamman med - 31 oktober 2011 12:59



 





Många drömmar är så verkliga så man vet inte om de är sann eller inte, men ändå är drömmar uppbyggd på något du är rädd för eller har under ditt liv upplevt så de är då halvverkliga...


Vissa dagar kan jag uppleva drömmar på dagtid och ha svårt att avgöra när det är då eller förr det hände, disotiaon heter det, det uppstår ofta på människor som upplevt traumatiska händelser...


Idag är en sådan dag, händeler som drabbar mina närmaste påminner mig så mycket om det jag sjäv har drabbats av i mitt tidigare äktenskap och i barndomen så disotationen blir värre och jag tappar all energi så till slut kommer jag bara ligga där och stirra upp i taket...


Hur undviker man det, finns inget som kan undvika det för det sitter så rotat i mig så det är bara den dagen graven kan ge mig ro som det kan undvikas...


Inatt har mina drömmar handlat om spöken, egentligen är jag inte rädd för dom, de finns och kommer alltid att finnas...


Men inatt var jag rädd, för dessa spöken som jag mötte har funnits i min närhet och de har begått det onda mot mig och mitt barn...


Vad de vill kan jag inte få fram men något ont kändes det vara...



BUUUU!!!


Kom på nu att det är Allhelgona så det är väl därför de kommer...


Kram på er alla...


Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards