Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Häxmamman med - 19 maj 2009 13:01

 


Usch vad trött ja ä, jag stickar på ett rejält tungt arbete nu och det tär på händran och fingran värk lite väl mycket...


Men jag ger mig inte ska försöka få det färdigt till nästa söndag...


Fick mig en fin hatt idag av min Stickmamma (grannen) och jag ääälskar den till max...


Så ikväll ska jag hasta kvasta med hatten på min yngsta dotters musikcafé som de har ikväll, föresten så är hon på prao i 2 dagar i kälarne på dagis, jag tycker mina barn borde vara less att vara uppe i småbarn när de har så många syskon men icke sa nicke...


Min 15 åring far till Gotland i morgon på skolresa, de har kämpat bra för att få ihop pengar och de blir borta i 5 dagar, roligt för dom, hade gärna följt med men ångrade mig för jag känner att jag har inte riktig kraft till det än...


Sedan ska min 11 årige dotter iväg på en liten skolresa som är troligen en övernattning, skojigt för dom med...


Jag har x-tra tankar idag på mina 2 vänner som den ene är i Umeå på behandling för sin cancer och den andre ska undersöka hur hon har det om det är bra eller inte...


Jag oroar mig och är lite snurrigare än vanligt, när det blir för mycket så är det som om hjärnan kopplar bort och jag blir bara imsig vimsig...


Kommer med bild på hatten då jag har orkat bytt batteri på kameran...


Vill även säga att Guschelov har Malin kommit till rätta och det känns bra, kramar till familjen...


Ha det gott mina vänner/Kram

Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Skapa flashcards