Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Häxmamman med - 8 maj 2009 14:33


Mina barn ville knäppa kort på mig en dag för de tyckte jag såg så pigg och glad ut, det har jag inte gjort på länge så jag tänkte ni andra kan få se hur en glad Häxmamma ser ut *Ler*

Jag har flaxat omkring med kvasten till en del av er men inte hunnit med så många, kvasten är lite rostig så den behöver tränas upp för att kunna starta utan en massa hackande och hostande...


Har varit i Götet (Göteborg) som auktioneras ut på en blogg, har lagt ett bud, tänkte att det är nog ett fint ställe att få kitteln att koka på...


In ni med och buda på det göttiga götet, det är nog inte bara häxor som trivs där det finns nog fler...


Till auktionen >>>>


Ikväll ska jag ut och svischa runt lite med kvasten och göra mitt liv ännu gottigare...


Har ni besökt Hantverksbutiken

Gör ett besök här >>>>



Ha en bra helg alla ni där ute i världen/Kram


Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Skapa flashcards