Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Häxmamman med - 5 maj 2009 14:46

Nu nalkas snart en dag som man firar mor, jag är en sådan mamma som bara önskar mig tårta och kaffe på sängkanten av familjen, har haft mina funderingsstunder när jag har flaxat omkring med kvasten.


Hur i hela fridens dagar har jag tänkt, klart att jag måste finnas kvar så mina barn får fira sin mamma på morsdag.


Jag själv ska fira den dagen med att gratta min kära svärmor och min stickgranne"mamma"...


Vad man kan hitta på till dom är lite svårt, sticka nått till svärmor?


Nja, jag tror jag vet vad vi ska ge men det säger jag inte här för då blir det avslöjat...


Till min stickgranne"mamma" har jag också en idé så det har inte torkat ihop där uppe i häxkitteln helt och hållet *Ler*


Jag vill även tala om hur många fina vänner jag har fått när jag legat på sjukhuset, stickande vänner med...


Jag vill tacka er för sällskapet och Maggan i rummet bredvid tack för mönstret på mössorna de blev populära här med...


Ska skicka ett mail till dig en dag och så får vi hoppas att vi kan träffas på något annat ställe än sjukhuset...


Och Farmor, A tackar så mycket för att du skickade pistolen och så piratsetet han blev överlycklig...


Hasta Kvasta och många kramar/Häxmamman



Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards