Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Häxmamman med - 4 maj 2009 12:25



 

Ja, nu är Häxmamman tillbaka igen efter turen med kvasten, det tog en månad att hitta hem igen...

Det är så där när man har svårt att läsa kartan, är nog lite för närsynt för att se vad som är vad *Ler*


Jag har nu bestämt mig för ett liv där jag ska må bra, där jag engagerar mig för min familj, nu ska jag sålla ut de som inte har något i mitt liv att göra, svårt är det men det ska gå...


Man gör inte en omvändning på en dag, 1 vecka det kan nog ta ett år men huvudsaken är att jag har förstått att vad jag än gör för hon och de så kommer jag aldrig att komma dit jag vill...


I alla fall så blev det mycket stickat på sjukhuset, många strumpor och så fick jag för mig att sticka sommarmössor och de blev riktigt sköna...




Jag vill tacka alla er som lämnat kommentarer hos mig och jag kommer att snart kika in till er men just nu så försöker jag att aklimatisera mig här hemma med städning, tvätting, laga mat och framförallt ta hand om min familj...


Ha en bra dag alla ni goda människor/Kram Häxmamman


Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards