Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Häxmamman med - 13 april 2009 10:29

 



Hejsan allihopa!

Äldsta dottern som fick ett uppdrag.;)


Jag pratade nyss med min Mamma och hon frågade om jag skulle kunna skriva ett inlägg här i hennes blogg.

Jag läste upp alla kommentarer för henne och hon blir så glad att höra att det är så många som bryr sig om henne, för just nu känner hon som om hon gett upp. Men jag vet att jag har en stark Mamma som kan göra allt bara hon lägger ner tid och energi på det.


Hon ligger inne sjukhuset på LPT och har därför ingen dator men jag ska försöka att hålla en uppdaterad med era oerhört stärkande kommentarer. Mamma hoppas kunna komma ut på permision nu i helgen så då svarar hon nog om hon har ork och tid.


Jag och min Mamma sjänker många varma tankar och kramar till Sabinas familj. Gud måste vara glad när han fick tillbaka en av sina änglar.


Mamma vill önska er alla en Glad Påsk och många kramar!

Tack för ert stöd och många kramar/Loppido

Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards