Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Häxmamman med - 10 december 2008 22:00

Ja då var det 4:e året gjort på Jamtlis julmarknad, kallt men det var länge sedan jag haft så roligt...

Jag hoppas att Eva Urmodern hade lika skoj, fast nu fick hon verkligen uppleva mig i liv, mitt jag och jag *Hihi*


Vi hade det kallt, men folk, det brukar vara mycket folk men nu var det massor för det var skidskytte vm på kuppen...


Många nationaliteter...


JAg tackar Eva Urmodern för en härlig helg och jag hoppas att vi gör om det nästa år fast uppe vid Milkoland och så kanske vi kan lura med oss Pärlmudden på en gång *Ler*


Nu lägger jag inte in några bilder här för Urmodern har lagt ut de bilder som togs (min kamera la av i kylan) så vill ni kika på hur vi hade det på marknaden så in till Urmodern...


Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards