Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Häxmamman med - 24 november 2008 11:34


 

Den sista uns av min energi (tror jag) försvan i fredags, jag vet inte vad de menar med att jag har använt barnen mot dom?


I fredags fick jag vara med om att dom använde sina barn mot mig, jag vet att en av dom har till och med sagt att min äldsta dotter och jag skulle vara farlig för deras barn?!



Min dotter frågade hur då, vad kan vi göra?


Man vet aldrig blev svaret...


Jag har flera syskonbarn 8st...


De har fler för jag har 6 barn...



Men jag fick en upplevelse i fredags där jag fick uppleva att de använde sina barn mot mig...


Vad kan jag göra mot era barn än att de får reda på sanningen, är sanningen så fruktansvärd?


Det skulle skydda doms barn, inte skada...


Vad är rätt och fel?


Göra som jag, inte hemlighetshålla längre, låta sanningen komma fram och att det ska bli bra för min familj...


Vad de gör, de är deras arbate men jag tycker ändå att sanningen ska fram, är det de är rädda för?


Att jag ska tala om för barnen vad som är sanning?



Jag tror det, för det ger föräldrarna ett måste att ta tag i barnens upplevelser (om det hänt nått) och även sina egna...


Jag har kommit så långt att det finns inga känslor kvar för de, men jag skulle aldrig stöta ifårn mig barnen för de är oskyldiga, lika oskyldig som jag och mina barn är för det som är sanning...



Snart är det jul...


Jag stickar och stickar, jag tänkte härom dagen att jag hade kunna sticka åt de, fina saker...


Men jag får sälja det istället...



Jag ska göra ett avslut med de, de ska få reda på att jag vill inte längre gå med osanningar och att jag orkar inte ha dom upp i mig om de ska vara onda...


Jag är inget helgon, men NU vill jag att de ska få reda på att jag står för det jag sagt...


Det är mina upplevelser under barndomen och fram till att jag var närmare 25, det är mina upplevelser och händelser och ingen kan komma och påstå att det inte är sant...



Vad andra upplevt under åren det får stå för dom, det får de ta konsekvenserna för det är inte mitt arbete...


Mitt arbete är att få mina barn och min familj att må bra och det är det jag har kommit en bra bit med...


Jul åter jul...


Jag älskar julen och min yngsta dotter har tagit bilder på katten, de blev så fina tycker jag...



Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Skapa flashcards