Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 17 november 2008

Av Häxmamman med - 17 november 2008 08:57


 Hahahohohihi (Häxskratt)!!!

jag är så gllaaaadddd....


Nu ska ni få se på andra bu,llar, nu har jag fått ett tips från Hannele där jag kan söka mitt jobb...


Där jag har verkligen erfarenheter av *Ler*


Jag kan jobba som Häxa...


Hasta kvast i lingonskogen säger jag bara...


Ser ni något svischa förbi så är det bara jag...

Tjoho, hahahohohihi!!!

Av Häxmamman med - 17 november 2008 06:00

 


Varför jag bytt namn på min blogg, jo därför jag har konstaterat att jag är en riktig häxa, kanske ingen som kan trolla folk till grodor, men jag är häxa i humöret och mun har svårt att vara tyst ibland...




Jaha, så kom snön i helgen och jag är ingen vintermänniska...


Men yngste sonen tyckte om det, starkt månsken i flera nätter ger mig oro i kroppen så det blir orlig sömn...

Drömde mardrömmar inatt och det har jag inte gjort på väldigt länge, men så har jag inte tittat på hemska filmer på länge heller, men nu har jag sett 3 på bara en vecka ungefär så jag får skylla mig själv *Ler*


 Jag vann en tävling hos Handgjort där jag deltog i Hjälpstickeprojektet...



Jag ska bära den med stolthet, jag har funderat ofta hur jag ska nå ut till mina samhällsmänniskor att jag är stickgalen och att jag stickar jämt och jag skäms inte för att ta fram en stickning under promenader osv...


Look here my friends!!

Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Skapa flashcards