Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Häxmamman med - 29 oktober 2008 22:09



Ikväll är en hemsk kväll...


Jag känner mig kallsvettig, yr och orolig i kroppen...


Jag vet vad det är, det är något som saknas...


Jag har ätit Treo Comp ända sedan -93


och dr har skrivit ut recept så fort jag har frågat om det...


Jag åt nog nästan 10 om dagen de sista månaderna


Dr skrev bara ut, jag skickade receptförnyelse via nätet...


Ingen koll, de skrev ut flera i veckan...


Jag klarade att sluta men det kostade kroppsligt...


Abstinens...


Men varför ska jag känna så här efter så lång tid...


Till viss del så tycker jag att dr är delaktig i mitt

Treo Comp beronde...


Jag hade samtal med dr flera gånger och de

sa att de skulle ta bort Treo...


Men det gjordes inte...


Är man själv beroende av det så är man inte kapabel

att själv sluta...


Treo Comp är beroendeframkallande...


Det är morfin i det...


Hörde på Karlavagnen en kväll


En kille ringde in och talade om att han

var beronde av Treo Comp


Han åt ungefär tre om dagen och

han skulle få komma på avvänjning


Jag åt ungefär förhoppningsvis 10 om dagen och

inget erbjudande om avvänjning?


Börja aldrig med Treo Comp


Det är livsfarligt, det blir mer och mer

sedan kan du inte sluta själv...




Kom ihåg det/Kram


Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Skapa flashcards