Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Häxmamman med - 24 september 2008 10:22



Jag har bestämt mig att jag ska delta i

Syfestivalens mysteriestickning


Det låter spännande och det ser spännande ut, det såg lite klurigt ut men det verkar vara spännande...



Av Häxmamman med - 24 september 2008 09:03


 



Jag var arg i onödan, helt i onödan slösade jag energi på att vara arg det känns lite snöpligt att man gör så men det är väl så man är som människa, handen upp hur många är inte så?


I alla fall så var vi på mötet och jag var så nervös för jag ville verkligen hem, så säger dr att du har pratat om att vilja åka hem och du får det för du verkar stark nu...


 


Å jag är stark, jag fick så många kramar och lyckönskningar av alla från personalen, till och med dr sa att de skulle sakna mig och mina alla stickningar, klart att jag kommer att sakna många av dom jag med eftersom man har varit på sjukhuset i 5 månader...


Men vad grejer jag hade samlat på mig, jag har fått många vänner som jag har fortfarande kontakt med och det är skojigt. MEN det känns så skönt att få ha kommit hem...



Jag vill även säga tack för alla vänner som ringde och var glad och önskade mig välkommen hem, min faster både ringde och jag fick ett sådant fint sms av henne och hennes gubbe:

"Allt har sin tid,

även detta.

Kämpa på och

framförallt njut av

hemkomsten och

dina nära och kära"

från Greta & Bertil


 


Vad skönt att veta att vänner,en del släkt och grannar som har saknat mig, min faster Greta har ringt i princip varje kväll kl 6 och vi har pratat om mycket och jag är så glad att jag har haft henne, min familj, min faster och kusiner i Vindeln och vänner och så er bloggvänner som jag har haft vid min sida hela tiden...


Jag har även grannar som jag har varmt om mitt hjärta de bor mitt emot oss som har varit så snälla och hjälpsamma och de ska ha så många många kramar från mig...


 


Jag är så glad att få komma hem till min familj, ta tag i vardagligheter och bara känna hemma...


Har lite ont i fötterna men det ska inte dämpa ner mig, men det gör så attans ont när jag ska gå och fötterna använder man ju nästan jämt, har fått så in i norden problem i vänstra foten, förut var det höger men den är mindre ont just nu...

Har kryckor men de har jag slängt undan för jag ska klara mig utan dom, jag får halta fram istället och försöka hålla den still...

Ja då mina vänner så vet ni att ilskan har avtagit för den här gången *Skratt*



Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Skapa flashcards