Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 13 september 2008

Av Häxmamman med - 13 september 2008 14:38


Medans jag legat på sjukhuset så har jag samlat på mig grejer, massor med garn och stickning i första hand men det har blivit mer under dessa månader...


Nallen som var första pris på en bollkastning i Furuviksparken och den är mjuk och bra sällskap när man känner sig trött..



 Elvispussel som jag byggt och det tog sin tid för det var ett svårt pussel typ 3 olika färgnyanser, svart, vit,grå...

det ligger fortfarande på bordet i mitt rum och jag tänker inte riva det för då får jag nog inte ihop det igen men ska köpa en ram som jag kan rama in det och sätta det på väggen hemma...



Det här är egentligen en tavla inne på mitt rum men jag har använt den som anslagstavla, kort jag fått, små lappar från barnen och kort på de yngsta barnen...

Så man kan vara uppfinningsrik och använda en tavla på det viset...


Bilden med de små fötterna fick jag av en vän som har en liten pojke så därför finns den bilden uppe på min vägg...


Så här kan man ha det i sjukhusrummet så det blir lite trevligare *Ler*




Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards