Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Häxmamman med - 1 september 2008 18:43

 

Jag blev så glad när det kom ett blombud och det var från min barndomsvän K och hennes man B...


De bor i Järna nu och vi kan inte träffas så ofta men vi har träffats på sommaren då de har varit till sin stuga men i år har ju jag varit på sjukhuset hela sommaren så det blev inget möte när de var här i Jämtland...


Tack K och B många kramar till er...

Av Häxmamman med - 1 september 2008 18:31


 

Kikade in i min sons rum och konstaterade att här har en bomb slagit ner



 Jag tänkte -Ska jag lägga ner timmar på detta rum medans gubben jobbar och ungarna är i skolan  Ja, vad annat kan jag göra, så här kan det ju inte se ut så jag började och svetten lackade i pannan för hur mycket tid som helst hade jag inte på mig eftersom jag lovat sonen att komma och hämta han kl 2 för att vi skulle gå och fika på Brödbiten...



Efter två timmars resultat så ser det ut så här och jag känner mig som en stolt mamma, ligger man på sjukhus i flera månader och inte varit hemma ibland på flera veckor så känns det faktiskt skönt att få låta svetten drypa


av att städa upp efter sina barn...




Ljusslingan hamnade på sniskan men det får gubben fixa för han är längre än mig...Har konstaterat att barnen har för mycket grejer men man får skylla sig själv eftersom man införskaffar dom det...Men dagen slutade med fika på Brödbite med en Cafe latte med chokladsmak och en tårtbit och sonen en groda och en dricka...

Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Skapa flashcards