Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Häxmamman med - 23 maj 2008 18:30

 



medans jag har legat på sjukhuset så har jag inte stickat så mycket eftersom jag inte varit så pigg.

Men lite har det blivit och det jag har gjort har jag gett bort, ett par armledsvärmare, ett par tossor och hittils 4 tjejmössor med pärlor.


1 cerice med vita pärlor

2 ljuslila med mörklila pärlor

1 vit med gröna pärlor och nu så ska det bli en vit med rosa pärlor och en vit kofta...


Tog med mig kameran till sjukhuset men tror ni jag knäppte några kort!?


Jag har fått en ny vän på sjukhuset, jag sörjer min vän som dog fortfarande men jag tror att det fanns en mening för annars kanske jag inte hamnat på sjukhuset (eftersom min vänninas död var droppen som rann över) jag vet att min nya vän vill vara anonym för er läsare.


Hon är som en dröm, en till som jag åter har kunnat öppna mig för, vi har gått igenom oss och öppnat oss för varandra, men jag är rädd men har lovat mig själv att inte vara det...


Men jag fick ett Rolf Lidberg troll av min vännina men jag tog inte hem det för jag vill ha kvar det ifall hon får åka hem tidigare än jag så jag kan trösta mig hos trollet.


Igår ringde hon som jag gav armvärmarna till och sade att hon ville lämna en present till mig och jag blev glatt överaskad.


En tvål som luktar VIOL och en VIOLpolkastång och en burk med honung som är lila och smakar VIOL.


Jag grät mig till sömns av lycka igår, man räknar inte med att det ska bli så här men det är roligt då det blir så.


Jag tycker det är roligare att ge än att ta/Kram på er alla från mig

Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards