Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Häxmamman med - 2 maj 2008 23:23


Är inne som hastigast och har gjort den här till Terese och hennes familj.

Av Häxmamman med - 2 maj 2008 00:01


Jag måste säga at mitt liv är upp och ner och jag mår inte bra, jag ska lägga korten på bordet och det är att jag mår inte bra psykiskt och måste u få lite mediciner.



Men jag har mått så uselt så att jag ligger på sjukhus sedan 15 dagar och har fått låna ett bärbart modem så jag kan skriva undet helgen.


Me det blir inte mycket för jag vill umgås med min familj, vi har fått låna lägenhet i stan för att kunna umgås.


Jag får tyvärr inte gå ut utan sällskap för jag är så att jag är benägen att skada mig själv, INGEN annan BARA mig själv och då behöver man vård.


Nu är jag och trampar över gränser igen men det är jag så bra på så är det någon som inte vill läsa så hoppas jag att ni redan har hoppat av innan ni läst detta (galghumor)


 Men jag mår så himla illa, inte över mitt eget utan för mina barns skull, för att de får ha det som det är, de växer upp i en värld full av hemlisar, lögner de vet inte hur ett liv i sanning är.


Inte ens jag har levat i sanning, jag har inte tordas yppa om sanningen förrän 3 år tillbaka men det kostade mig mycket av dess slag.


Men jag har lovat mina barn att nu kommer vi inte att vela, hyscha, ljuga osv nu ska vi stå för sanningen och då spelar det ingen roll för folk kan inte bli sur för saker som är sant och veta det, de kan inte fortsätta att leva med att saker finns som man måste stå för.


Det är vad jag hoppas att jag kan göra en dag, gammalt groll som mitt eget är baggateller men det är som sagt mina barn jag vill skydda och lära att stå på sig


Jobbigt inlägg och nu ska jag kika runt innan medicinen värkat/Kram



Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards