Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Häxmamman med - 1 mars 2008 20:25



Att man kan bara bli så här sorgsen så man tappar all fattning, tappar alla känslor bara bli tom, inte känna nått men ändå så gråter man.

Jag kan bara säga att jag är uppe i ett helvete som verkar aldrig ta slut utan det ara fortsätter och vi är flera som sårar varandra men inte med mening men när man med oro vet att man kan förlora någon bara med kanske fel ord.


Rädslan gör att man kanske inte agerar på det bästa vis det nog de flesta men när man ser allt bara raseras också blir sorgen och rädslan så djup så man tänker nog inte, man kan inte tänka man är bara rädd, jag har varit så rädd nu sedan i tisdags så jag har knappt ätit, sovit, gråtit, skakat, snyftat, hulkat, legat apatiskt och tittat i taket och frågat mig själv hur jag ska klara av det här och så har man en stor anklagelse til sig själv många gånger när det handlar om sina barn.


Jag älskar er mina barn

Kram mamma







Av Häxmamman med - 1 mars 2008 07:22


Kom hem vid 12 inatt igen men ska vara hemma under kvällarna under helgen för att hinna göra nått hemma och försöka att landa för det har jag inte gjort ännu.


Jag är svullen i ansiktet av all gråt och jag har så ont i kroppen men jag fick en förklaring till det igår och det är för att jag har spänt mig så mycket och det har jag tänker jag nu och så har jag bar skakat i tre dagar.


Men jag tackar för att ni har förståelse men idag ska jag packa all paket och jag kommer snart med bilder på allt jag fått.

Jag vill tacka min helmliskompis för det paket jag fick, nötgodiset fick följa med till sjukhuset igår och det var så gott.


Och när jag kom hem inatt så öppnade jag mitt tepaket och min sambo och minsta sonen smakade på teet och de tyckte det var jättegott så min sambo frågade om jag ville ha en skvätt när jag kom hem men jag kan nästan inte äta, dricka eller sova.


Fick med mig en sömntablett inatt och sov som om jag drömde hela tiden, min yngre dotter har handlat till alla byten och det är så fina grejer, hon är 14 och tyckte det var skoj att handla till mammas bytarvänner *Ler*


Ja nu är det sportlov och vi får se vad barnen ska göra, jag tror det blir nog slalom för fulla muggar för ena dotterna har fått nya skidor och hennes pojkvän ska komma och den yngsta dottern vill åka med, egentligen hade jag tänkt mig att att de skulle få ha tacosparty men jag får se om tiden och om man orkar annars får man flytta fram det.


Jag hoppas att alla får ett trevligt sportlov/Kram

Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards