Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Häxmamman med - 21 januari 2008 08:15


var till Ö-sund i lördags och handlade, vi far alltid i och månadshandlar det gör vi fast alla experter säger att man sparar inget på det.


Det beror alldeles på hur man gör, vi handlar på flera olika affärer för de är billiga på olika varor men så tar det flera timmar innan vi är färdiga så det är lika gruvasamt varje gång vi ska iväg men det är faktiskt skönt när det är gjort.


Har sagt många ggr att vi ska sluta med det nu för att det just är så jobbigt men så tänker jag på den lilla pensionen jag har och om jag skulle handla i min by det skulle tror jag kosta minst 2000kr mer i månaden...


Det blev mer garn Big Verona från Järbo, tyckte det var så fina färger så jag kunde inte låta bli, sedan tycker jag att det är ett lagomt garn att sticka vårmössor med...


Ska nu snart ner på kyrkis med yngste gossen han har verkligen längtat dit under juluppehållet...


Som ni ser så skriver jag i den gamla bloggen med för den nya var ingen höjdare tycker jag...

Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Skapa flashcards