Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Häxmamman med - 12 januari 2008 10:59



Det är inte bra idag och jag ska iväg och dansa runt granen med min lille son, pappan får ställa upp och snurra sina ben runt granen.


Har hela morgonen haft känning och det blir så man nästan svimmar men jag hoppas att det går över fort, ibland gör det det ibland inte...


Man får sådan ångest fast jag har nog lärt mig att hantera den ganska bra då blir det mycket stickning så jag får bort tankarna.


Katten smet igår igen så vi får se om den kommer tillbaka utan fälla men vi satt ut den i alla fall inatt och så satte vi babyvakten bredvid så vi skulle höra om han klev in där *Ler*

 Visst var det en bra idé med babyvakten?


Ska gå upp och duscha nu och se om jag kanske känner mig på lite modigare humör och kan försöka att koppla bort tanken på hjärtat.


Usch! Jag vill inte mer, jag vill bli riktigt frisk och inte ha några krämpor, jag vill jobba, jag vill dansa, jag vill svira runt med kompisar, jag vill dricka några cider, jag vill åka skidor mm...


Men jag ska inte klaga för jag har min familj, mina vänner och så stickningen.

Det finns de som har det värre, men ibland måste man få klaga...


Kram på er alla

Av Häxmamman med - 12 januari 2008 08:47


Hittade det här i höstas i tdiningen 100% Östersund,En tjej som heter Kamilla som har gjort detta mönster.


Är nog kanske något som går inför Vm:et...


Här finns mönstret och bild

Av Häxmamman med - 12 januari 2008 08:33

Jag hittade bilder på mitt hemlispaket som jag fick i december och kom på att jag har inte tackat...


Fy på dig Dockmamman, förlåt mig...


Jag fick 2 garnnystan som jag ska sticka strumpor till min yngsta dotter, ett till par Monkey strumpor.


Godis som såg ut som stenar, det var ett hhårt skal utan på och inuti så var det lite choklad och mumsig marsipan, roligt för det är lite speciellt godis men jag ääällllssssskkkkaaaarrrr marsipan men det var bara jag som åt dom och vilken tur för mig *Ler*

Fina ljusmanchetter och filt dekorationer som jag hängde i min lampa i köket bland kulorna..


Det var även små tomtar med och de var så söta de fick också plats i mitt kök men i fönstret.



Tack minvän, jag kunde aldrig gissa mig till att det var du


Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Skapa flashcards