Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Häxmamman med - 6 januari 2008 23:25


Här kommer de in i kyrkan och hon ser så glad och lycklig ut

*Puss å dig*



Fin hon är




Min vännina C

Jag, min vännina A och lille V

Ett av mina barn

Barnet som konfirmerade sig visar det fina guldhalsbandet hon fick av oss

Tro, hopp och kärlek



Av Häxmamman med - 6 januari 2008 23:15


 

Om man tänker sig att jag har 6 barn, den äldste är 21 och den yngste är snart 6.

Jag har hunnit med många arbeten: Tidningsbud, Försäljare på ett försäkringsbolag, kassörska, Personlig assistent både för unga och äldre, jobbat på gruppboende med handikappade, jobbat med åldringsvård både inom hemtjänst och inne på vårdhem. Jobbat med support för telia, jobbat med teleförsäljning oxh då åkte jag enkel resa själv varje dag till det jobbet, servetris i 3 år svart, som kanslist för ett företag, det är mer men jag kkommer inte ihåg allt.


Jag önskar nu att få starta upp en garn och Stickbutik men det lär dröja för orken tryter måste nog bli frisk först.


Men nu har jag två barn som tagit studenten och en son konfirmerat sig så känner jag mig otroligt gammal *Ler*


Jag är 40 år men det känns som jag är 100 ibland, det finns nog piggare 100 åringar ibland.


Men jag känner nu vad stolt jag är över alla mina barn, vi har tampats me olika svårigheter men jag vill inte gnälla för det är nog så hos de flesta familjerna mer eller mindre.


Men när det hopar sig med saker som kan påverka ens liv illa så blir man rädd och då måste man prata..

Kram på er alla

Av Häxmamman med - 6 januari 2008 08:51

Visst är hon fin i sin klänning, lite konstig tid att konfirmera sig på men det är så i år i vår kommun.


Snart5 bär det iväg till kyrkan och jag är såååå stolt hon har verkligen gått in för uppgiften inte klagat eller dyl.


Kram från Mamma

Av Häxmamman med - 6 januari 2008 00:04

Jag skulle vilja ge er en bukett blommor men svårt så här vid blogen men då tänket jag att det går lika bra att göra så här.


Den här blomman vill jag till mina favoritbloggar och sidor som jag besöker varje dag i princip..







Är det någon som känner att ni vill ha en lyckönskning från mig så kopiera du med och lägg in på din blogg...



Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Skapa flashcards