Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 25 december 2007

Av Häxmamman med - 25 december 2007 09:49



Vi är i Bräcke och firar jul, vi turas om vartannat år, vi vet inte om vi kommer att bli kvar till i morgon helst vill jag åka hem.

Men det är hemvändarkväll och nu när man har chansen till barnvakt så ska man gå ut.

Men då har jag min sjukdom som gjort att jag har sovit nästan hela julafton, jag sov på vägen hit igår en timme ungefär, sedan satt jag och småslumrade hela tiden ända fram tills julklappsutdelningen varit då orkade jag inte hålla emot längre.

Inget roligt men man gör det så roligt som man vill ha det så jag hade roligt de stunder jag var vaken.

Det fungerar helt enkelt inte, jag somnar vart jag står :-(

 Jag hörde inte ens barnen lekte som jehun jag sov ändå i soffan.

Sambon väckte mig vi 22 och sade att hans bror skulle få främmande så kanske jag ville vakna.

Vi for hem till farmor efter en stund och vem gick och lade sig, jo jag förstås.

Jag har ingen känsel under den högra foten och trött men jag hade ändå en givande jul med vänner och familj som förstår.

Jag saknar mina andra barn som inte är med oss men det blir en lilla julafton med många paket kvar b.la från Härnösand.

Ha det en fortsatt trevlig helg alla som är inne på bloggen

Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Skapa flashcards