Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 13 december 2007

Av Häxmamman med - 13 december 2007 18:53


 

Åh vad ljuvligt med doften av pepparkakor, varje år jag vet inte hur många år i rad som vi har bakat tillsammans jag och Annika.

Men minsta i 20 år i alla fall, jag har känt Annika sedan mer än 20 år sedan och hon har varit med om att uppfostra mina fem första barn för då var jag ofta ensamen för pappan var ofta borta.


Men ifjol då blev det inte den klassiska luciadagen utan då blev det då jag fyllde år den 19:e december och när vi bakar så bjuder jag också på mat.

Men vad tror ni händer när vi ska baka, ugnen gick sönder och 5 dagar före jul Jeeeeeåååååaaaa skrek vi i högan sky.

Vi bakade inget det året men det blev mat hos Annika och min sambo fick bege sig till stan för att köpa en ny spis *SucK*

Men nu var det dagens luciabak vi pratade om, Frida och albin fick hjälp av Linda och julia, Frida och Albin åt mycket deg men de fick i sig några våfflor med...

Albin och Frida ska lussa och bjuda på nybakta pepparkakor till grannarna


Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards