Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 9 december 2007

Av Häxmamman med - 9 december 2007 21:35



Ja kära vänner! Denna marknad är något stort varje år det är så mycket människor, mat, godis och hantverk.

Jag fick några kr för mina alster men jag trodde att jag skulle få något sålt av mina nya ideér jag hade gjort, det var ett gäng tyskar som funderade på saken men de avvek de med.

Men jag ska lämna in dom i en hantverksbutik som är väldigt populär i Östersund Goupa eller vad det nu hette kommer inte riktigt ihåg och orkar inte kolla upp det nu heller.

 Men jag tror att min idé är bra när skidskytte vm kommer till Ö-sund och jag hoppas att folk kommer att tycka om dom, provade själv en i helgen och tyckte det var fantastiskt.

Jag ska inte avslöja än vad det är jag håller på med, nästa torsdag då jag lämnat in mina grejer till hantverksbutiken ska jag avslöja min idé som jag hoppas ska ge ett mode bland tjejer, man kan alltid hoppas..

Sådant är livet/Ha det gott alla

Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Ovido - Quiz & Flashcards