Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

Alla inlägg den 12 april 2007

Av Häxmamman med - 12 april 2007 14:34

Nu har Jag blivit utmanad av Nattugglan!!!

Kan vara järnspikare svårt att få tag på så många men jag testar för det här lät så roligt.

Först tävlingsregler:

Tävningsregler
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga eller egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna för utmaning ska skriva sex saker om sig själva i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren ut sex nya bloggare att utmana och gör en lista över deras namn. Därefter skriver hon/han en kommentar i deras respektive blogg och låter dem få veta att de blivit utmanade och att de ska läsa ens blogg för att få mer info.

Nu till mina svar:

1. Jag tycker om socker i alla mat

2. Jag hatar mig själv när jag inte kan låta bli att klippa luggen själv.

3. Jag ljuger för hårfrissan och säger att det är någon annan som klippt luggen på mig.

4. Jag måste smörja fötterna flera ggr/natt för annars kan jag inte andas
(har gälar där) *ler*

5. Måste ha 4 kuddar för att kunna sova + att gubben ska ha sina ben över mina ben det är en skön smärta, har RLS.

6. Har alltid med mig en stor ryggsäck för att ha stickor, garn och stickningar när jag åker bil, den är alltid framför mina fötter, fast jag vet att jag inte hinner med mycket så ifall jag blir utan har jag med denna ryggsäck.

Två har tackat vänligen men bestämt nej, så få se om jag kan få tag i någon andra man får acceptera att all vill inte.

Jag untmanar:
Strumpstickan
Loppido
Elaina
Eylins stickat

Kram och Tack för mig

Presentation

Här läser ni om en 6-barns Häxmamma där livet verkligen gått upp & ner med trassel av garn & stickningar.

Startblogg

Startblogg.se
Visitkort till bloggen

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om musik på blogg, hemsidor?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Musik

Bloglovin1

Gratis godis


Skapa flashcards